HELUZ
GROUP

Rodinná společnost HELUZ v roce 2015 patřila mezi 3 největší hráče cihelného průmyslu u nás. Z pohledu vlastnické struktury byla největším čistě českým výrobcem cihel. Při pohledu na výrobní závody o tom nemohlo být pochyb, při návštěvě webu společnosti už to bylo horší. Neucelená komunikace, grafika a celkové pojetí působilo dojmem „udělej si sám“. Cihly HELUZ byly v té době vnímány jako levný stavební materiál.

Jak to začalo?

Naše spolupráce s HELUZem začala v roce 2016, kdy jsme byli na základě referencí přizvání do výběrového řízení na zpracování kampaně, jejíž tváří byla oštěpařka Barbora Špotáková. A vyhráli jsme.

Kde jsme teď?

Cihlám HELUZ náleží po necelých deseti letech spolupráce pozice prémiového produktu. Heluz jsme od hlavy k patě oblékly do oranžové, přinesli nová témata třeba jednovrstvé konstrukce. Slogany jako „normální je nezateplovat“ takřka zlidověly. HELUZ se dnes prezentuje jednotnou korporátní identitou, čistým grafickým stylem a dlouhodobě vytěžitelnými komunikačními kampaněmi. Inovuje a edukuje. X Production se pro HELUZ stalo neoddělitelnou součástí a full-servis agenturou.

Tři stěžejní
komunikační
kampaně

woman
  • 2016
  • Kampaň

Špičkový
ve všech
disciplinách

První ambasadorkou HELUZ byla olympionička Barbora Špotáková. Kampaň spojila brand a sport, kde sportovní náčiní nahradilo zednické. Propojení brandu a sportovce, obrazový i slovní vtip, chytlavé hlášky. Druhý rok spolupráce přinesl kvalitativní skok kupředu.

brick
penguins
  • 2018
  • Kampaň

HELUZ —
FAMILY 2IN1.

Chytlavý claim „Normální je nezateplovat“ jsme doplnili neodolatelnou postavičku tučňáka zabaleného v šále. Klíčový vizuál cihly s izolací uvnitř doplněný o edukativní sdělení, podpořený výkonnostním marketingem a tričkem s tučňákem pro děti, vnesl do veřejného prostoru téma jednovrstvé konstrukce a jejich výhod pro úspory i zdraví.

brick
man
  • 2022
  • Kampaň

S úsměvem
a lehkostí

Připravili jsme kreativu, zajistili herecké obsazení a natočili 13 krátkých reklamních příběhů, které zábavně představují témata jako akustická cihla, překlady se stíněním, služby konzultanta nebo lepidlo na cihly. To vše v konfrontaci s jinými typy materiálů a neodborným přístupem. Dalších 11 shotů jsme natočili se slovenským obsazením. Pro účely televizní reklamy a on-line marketingu.

brick brick

HELUZ na
sítích a v mediích
v roce 2024

1 150+

článku a rozhovorů
zaměřených na obsah

122

inzertních stran
v médiích

790

sledujících
na Instagramu

6 500+

sledujících
na Facebooku

1 000+

sledujících
na YouTube

brick brick

Jak jsme postupovali?

  • Oranžová jako barva HELUZ se promítla do nové korporátní identity a logomanuálu, které zajistily čistotu a jednotu komunikace s veřejností.
  • Nový web a výkonnostní online marketing posílily efektivitu kampaní a zajistily lepší dosah značky.
  • Příprava produktových, edukačních a cross-selling kampaní zdůraznila důležitost zákaznického servisu a zahrnovala také videa a tutoriály na podporu produktů.
  • Soutěže jako HELUZ Dům roku a Projekt roku doplnily rozsáhlou mediální strategii s tisíci výstupy a novými fotografiemi.
  • Partnerství, jako INSPIRELI, spolupráce se školami a ocenění v prestižních žebříčcích podtrhují úspěch značky.
tear

Co
děláme