Rodinná společnost HELUZ v roce 2015 patřila mezi 3 největší hráče cihelného průmyslu u nás. Z pohledu vlastnické struktury byla největším čistě českým výrobcem cihel. Při pohledu na výrobní závody o tom nemohlo být pochyb, při návštěvě webu společnosti už to bylo horší. Neucelená komunikace, grafika a celkové pojetí působilo dojmem „udělej si sám“. Cihly HELUZ byly v té době vnímány jako levný stavební materiál.
Naše spolupráce s HELUZem začala v roce 2016, kdy jsme byli na základě referencí přizvání do výběrového řízení na zpracování kampaně, jejíž tváří byla oštěpařka Barbora Špotáková. A vyhráli jsme.
Cihlám HELUZ náleží po necelých deseti letech spolupráce pozice prémiového produktu. Heluz jsme od hlavy k patě oblékly do oranžové, přinesli nová témata třeba jednovrstvé konstrukce. Slogany jako „normální je nezateplovat“ takřka zlidověly. HELUZ se dnes prezentuje jednotnou korporátní identitou, čistým grafickým stylem a dlouhodobě vytěžitelnými komunikačními kampaněmi. Inovuje a edukuje. X Production se pro HELUZ stalo neoddělitelnou součástí a full-servis agenturou.
První ambasadorkou HELUZ byla olympionička Barbora Špotáková. Kampaň spojila brand a sport, kde sportovní náčiní nahradilo zednické. Propojení brandu a sportovce, obrazový i slovní vtip, chytlavé hlášky. Druhý rok spolupráce přinesl kvalitativní skok kupředu.
Chytlavý claim „Normální je nezateplovat“ jsme doplnili neodolatelnou postavičku tučňáka zabaleného v šále. Klíčový vizuál cihly s izolací uvnitř doplněný o edukativní sdělení, podpořený výkonnostním marketingem a tričkem s tučňákem pro děti, vnesl do veřejného prostoru téma jednovrstvé konstrukce a jejich výhod pro úspory i zdraví.
Připravili jsme kreativu, zajistili herecké obsazení a natočili 13 krátkých reklamních příběhů, které zábavně představují témata jako akustická cihla, překlady se stíněním, služby konzultanta nebo lepidlo na cihly. To vše v konfrontaci s jinými typy materiálů a neodborným přístupem. Dalších 11 shotů jsme natočili se slovenským obsazením. Pro účely televizní reklamy a on-line marketingu.
článku a rozhovorů
zaměřených na obsah
inzertních stran
v médiích
sledujících
na Instagramu
sledujících
na Facebooku
sledujících
na YouTube