Naše spolupráce s TCL začala brand awareness kampaní. Společnost už delší dobu působila na českém trhu, ale povědomí o značce bylo nízké. Proto jsme oslovili Alexandra Hemalu, který zazářil v sérii videospotů. Připravili jsme také tiskoviny, PR články a kompletní obsah pro retail.
Kampaň se dočkala pozitivního přijetí u veřejnosti i expertů. Tři videa jen na Facebooku překonala milion zhlédnutí.
Pro české zastoupení společnosti TAG Heuer jsme připravili kampaň. Hlavní roli v ní sehrálo video s tenistkou Petrou Kvitovou. Celou akci jsme kompletně zrealizovali, stáli jsme za kreativou, organizací, produkcí i postprodukcí.
Ihned po oficiálním zveřejnění video obletělo svět a informace o nečekaném vyzývateli dvojnásobné wimbledonské šampionky se objevila v českých i světových médiích.
Co vznikne, když se do spolupráce pustí přední český fotbalový brankář a lidé, které baví sport? Úplně nový web a logo. Obojí jsme vytvořili pro Tomáše Vaclíka v roce 2018.
Kromě toho jsme se podíleli i na přípravě, realizaci a propagaci jeho osobního projektu 7,32 × 2,44, který si dal za cíl posbírat fotbalové branky z celého světa.
Pro společnost HELUZ, největšího českého výrobce cihel, jsme v roce 2016 vytvořili nový web a posléze i interní aplikaci. Naše spolupráce pokračovala propagací ve formě kampaní, sociálních sítí, bannerů i menších webů. Výsledkem převzetí agendy je 3× vyšší konverzní poměr a 4× vyšší CTR kampaní.
Pro společnost Notino jsme zprodukovali více než 10 000 fotografií, videí a textů. Fotili jsme v ateliérech, exteriérech, boudoirových studiích, s krásnými modelkami – a vždy samozřejmě s hromadou parfémů a kosmetiky.
Díky námi vyvinutému X Feed Image Editoru se také podařilo výrazně navýšit CTR a konverze u online kampaní.
Pro české zastoupení společnosti SAMSUNG, která patří mezi největší globální brandy, jsme dodali kompletní launch event nové vlajkové lodi – telefonu Galaxy S9 a S9+. Připravili jsme koncepci, vizuální styl a tematické řešení eventu. Zajistili jsme ale i fotografie a video z akce.
Pro novinku jsme také navrhli aktivaci zákazníků v prémiových prodejnách, ve kterých můžete koupit telefony SAMSUNG.
Na Záchranku jsme obzvláště pyšní – kolikrát se stane, že se můžete svou prací podílet na záchraně životů? Kromě kompletního vývoje aplikace jsme vytvořili web a propagační materiály, jako třeba letáky, bannery, samolepky a newslettery.
Záchranku si stáhlo více než milion lidí a stala se aplikací roku 2016 v ČR.
Vytváříme blog archSPACE, který přináší informace o kvalitní architektuře a designu.
V roce 2016 vyšla kniha archSPACE\Office, na které jsme pracovali po dobu jednoho roku. 180 stran, 9 rozhovorů, 18 realizací. Jedná se o první českou publikaci věnovanou fenoménu kancelářských prostor.